woensdag 9 december 2009

ja + nee = janee.

de titel is van kud,
en wat kud is,
is dat ik bijna wou vertrekken, word ik gebeld dat ik eerste 2 uur vrij heb,
IK HAD GEWOON KUNNEN UITSLAPEN.
najazeg.
lekkerdan.
maar wel blij dat het zo is, want dan is het niet zo donker als ik naar school fiets en heb ik maar 5 uur school ;D
wat een leuke blog.



dit zijn Björn en Marvin.
Björn en Marvin komen uit een band,
een band called MakeBelieve.
zij spelen dus ook met Destine, Only Seven Left en special guest met de headline tour.
en ik kan echt niet wachten om ze live te zien. :]
want ze zijn heeeul erg goed, ze waren laatst ook op 3FM, je kan de uitzending terugluisteren, bij woensdag. Het was tussen 2 en 3 uur. Ja ik had mijn wekker toen gezet, hahaha.
Maar het was wel heel leuk die uitzending.
xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten